Diensten

Hostesses

Hostesses

Organiseert u een evenement, congres, feest, seminarie, tentoonstelling beurs of salon?
Dan is de aanwezigheid van professionele en hartelijke hostesses onontbeerlijk. Wij beschikken over een ruim databestand aan hostesses die multifunctioneel kunnen ingezet worden.

Onze meertalige hostesses ontvangen uw gasten met de glimlach en de nodige flair. Zij kunnen ook ingezet worden om uw gasten te begeleiden, gegevens te registreren of uw bediening te verzorgen. Moet uw vestiaire bemand worden? Geen probleem, onze hosts en hostess zijn ook daar inzetbaar !

Indien u een groot VIP-evenement  of evenement met strikt te volgen protocol organiseert, worden onze dames op voorhand getraind en uitvoerig gebrieft, zodat u zich met een gerust hart op uw eigen taken kan focussen.

Op beurzen en salons zullen onze medewerkers paraat staan om bezoekers op een warme manier te verwelkomen, uw stand te onderhouden en  klanten te registreren. Zij kunnen ook uw verkoopteam ondersteunen in het binnenhalen van leads. 

Onze hostesses worden grondig gescreend vooraleer we ze aan u toevertrouwen. Wij dragen de kwaliteit van de service die zij u kunnen bieden hoog in het vaandel. Zij zijn namelijk uw en ons visitekaartje!

Promoteams & Brand ambassadors

Promoteams & Brand ambassadors

Wilt u een product of dienst promoten of aan merkactivatie doen?
Dan bent u bij Agence C aan het juiste adres! Wij beschikken over een groot team van spontane promogirls en boys en charismatische brand ambassadors!

Ons promoteam kan ingezet worden voor flyering, sampling, het bemannen van uw promostand, street marketing, champagnetafels … Van onze medewerkers wordt een hoge dosis enthousiasme en spontaniteit verwacht, teneinde uw product of dienst op een zo optimaal mogelijke manier te promoten.

Op onze brand ambassadors kan u steeds beroep doen voor roadshows, festivals, street marketing, … Agence C ziet erop toe dat de uitstraling van onze medewerkers nauw aansluit bij uw brand en het concept dat u voor ogen heeft met de actie. Door te kiezen voor representatieve, enthousiaste krachten is de kans op een positieve bijdrage aan uw positionering in de markt en de verkoopcijfers des te groter.

Event models

Event models

Wilt u graag modellen inzetten op uw evenement, beurs of salon? Voor elke unieke activiteit kan Agence C u de geschikte modellen bezorgen.

Bij Agence C kan u modellen inhuren met zowel de juiste looks en maten als de nodige capaciteiten. Wij vereisen van onze event models dat zij zich ten allen tijde professioneel gedragen, service-gericht zijn en een vriendelijke uitstraling hebben.

Parking boys & Stewards

Parking boys & Stewards

Indien u vlotte parkeergelegenheid wil garanderen voor de gasten op uw event, kan u steeds onze parking boys inzetten. Zij worden uitgerust met aangepaste kledij en materiaal: elke parking boy krijgt een Red Cone Cap kit mee met flashlight en fluo uitrusting teneinde hun zichtbaarheid te verzekeren. Onze capabele medewerkers zullen ervoor zorgen dat uw gasten op een verantwoorde en vlotte manier kunnen parkeren.

U kunt op dit team aan medewerkers ook beroep doen om de functie van voiturier in te vullen: zij kunnen de wagens van uw gasten zelf parkeren en de sleutels schematisch bewaren en/of uw gasten met een speciaal daartoe voorzien voertuig aan de ingang van de eventlocatie afzetten.

Zij zijn ook perfect gekwalificeerd om de rol van steward op zich te nemen en de begeleiding van uw gasten of klanten van en naar luchthaven/station/hotel te verzorgen.

Presentatoren

Presentatoren

Uw evenement is al van naaldje tot draadje georganiseerd maar u bent nog op zoek naar iemand die kan aan- en afkondigen, de tijd in het oog houdt en zorgt voor vlotte overgangen? U komt op televisie, uw bedrijfsfilm wordt opgenomen, u hebt een volledig afgewerkt script en u hebt nog niemand die uw verhaal op professionele wijze kan presenteren?

Dan is Agence C uw perfecte partner! Wij werken met ervaren, professionele en enthousiaste presentatoren. Wij gaan er steeds op zoek naar een presentator die het beste past bij uw evenement of verhaal! Om ervoor te zorgen dat er daadwerkelijk een match is tussen onze medewerkers en uw project, organiseren wij graag voor u een casting.

Eventpersoneel & artiesten

Eventpersoneel & artiesten

Danseressen - Fotografen - Stylistes & Make-up artists - Event coördinatoren - ...

 

Danseressen

Wilt u danseressen inzetten op uw event?
Dan is Agence C de juiste keuze! Wij kunnen u professionele danseressen leveren voor shows op uw bedrijfsfeest, glamour party, opening,… Ze kunnen ook ingezet worden als eye catcher voor uw bedrijf of organisatie op grote events en festivals. Spektakel verzekerd!

Onze danseressen hebben zelf verschillende kostuums in stock, maar mocht u toch liever eigen outfits laten maken, dan kan u steeds beroep doen op onze stylistes. U kan hen ook steeds professioneel laten opmaken door onze make-up artists.

Fotografen

Bent u op zoek naar een fotograaf voor een fotoshoot, productpresentatie of sfeerbeelden?
Agence C werkt samen met een aantal vaste freelance fotografen voor verschillende doeleinden. Wij zijn er ons van bewust dat goede beelden belangrijk zijn om uw communicatie te ondersteunen. Vandaar dat wij enkel samenwerken met professionele fotografen met de nodige ervaring.

Stylistes & Make-up artists

Onze hostesses, promoteams en event people zijn niet alleen ons visitekaartje, maar ook uw visitekaartje op uw event of in uw campagne. Het is dus ontzettend belangrijk dat zij er onberispelijk uitzien, zodat zij ten aanzien van uw gasten of klanten kunnen bijdragen aan het positief imago van uw bedrijf of organisatie.

Daarom heeft Agence C een ervaren team van freelance stylisten en visagisten in dienst. Indien u hen inhuurt, zorgen zij ervoor dat onze medewerkers netjes en in overeenstemming met uw imago gekleed, gestyled en geschminkt zijn.

Onze stylistes kunnen in overleg met u de perfecte look voor het geselecteerde team uitdenken. Zij kunnen voor het ontwerp van de kledij samenwerken met onze vaste kleermaker, zodat u zeker bent van een unieke stijl. Indien u het liever wat eenvoudiger hebt, dan kan u bij ons ook altijd kledij inhuren: wij bieden u een ruime keuze aan keurige jurken en mantelpakjes aan, alsook glamouroutfits en themapakjes.

Onze make-up artists zijn getraind in het aanbrengen van diverse make-up looks. Zij zullen na overleg met u een make-up stijl kiezen die past bij het uitgedachte concept. Als u dat wil, krijgen onze hostesses/promoteams een opleiding door één van onze make-up artists, zodat zij zichzelf kunnen opmaken. Dit kan zeer handig zijn bij acties of events die een speciaal type make-up vereist.

Onze stylisten en visagisten kunnen ook steeds worden ingezet om de styling en make-up van (de door u ingehuurde) presentatoren te verzorgen. U kan bij ons terecht voor zowel occasionele als permanente opdrachten.

Event coördinatoren

Organiseert u een belangrijk evenement, maar hebt u zelf niemand beschikbaar om de “people” op uw evenement te coördineren?
Geen nood, want Agence C heeft ook freelance event coördinatoren in dienst. Als u beslist om een event coördinator in te huren, hoeft u zich weinig tot geen zorgen te maken over de aansturing van de hostesses of promoteams die tewerkgesteld zijn op uw evenement. Hij/zij controleert de aanwezigheden van de medewerkers, is het aanspreekpunt van de klant en de medewerkers, grijpt in wanneer er problemen zijn en zorgt voor de afhandeling van alle administratie van de medewerkers. Door een medewerker ter plaatse te hebben, kunnen wij gedurende de hele periode van het evenement ter uwer beschikking staan.

U kan rekenen op een uiterst professionele houding van onze event coördinatoren, zodat zowel de reputatie van uw bedrijf of organisatie als die van Agence C gewaarborgd wordt tijdens uw evenement.

Inschrijven

Wil jij ook voor ons werken?

We nodigen jou uit onze inschrijvingsfiche in te vullen. Indien uw kandidatuur wordt weerhouden, ontvangt u van ons een uitnodiging op onze casting.

Schrijf je in